چهارمین آسمان سامسونگ
 
کلاس دوم ادب مدرسه راهنمایی حضرت ابوالفضل ( ع )
 
 

 علیرضاعابدی                                       نظر یادتون نره                   

 

سالی دیگر با گل سرسبد گوشی های هوشمند سامسونگ یعنی سری Galaxy S در راه است و اینبار باید منتظر چهارمین گوشی کهکشانی یعنی Galaxy S4 باشیم. دیشب در جریان کنفرانسی GS4 به صورت رسمی رونمایی شد. چهارمین کهکشان سامسونگ یک صفحه پنج اینچی با کیفیت فول اچ دی (۱۰۸۰p) از نوع Super AMOLED را دارا است که تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi را ارائه می دهد و نکته جالب این است که توانایی استفاده از دستکش برای لمس این گوشی هوشمند تعبیه شده است. این اسمارت فون یک غول قدرتمند است: GS4 دارای ۲ گیگابایت حافظه رم است و بسته به ریجن و کشوری که زندگی می کنید در دو نوع پردازنده عرضه می شود یکی Exynos Octa Core (هشت هسته ای) با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتزی و دیگری چهار هسته Qualcomm با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتزی. (متاسفانه سامسونگ در مورد ریجن و کشورها صحبتی نکرده است.) در ضمن این گوشی هوشمند به روز است و در زمان عرضه از سیستم عامل اندروید ۴٫۲٫۲ بهره می برد.

صفحه نمایش GS4 نسبتا بزرگ است و در ابعاد ۱۳۶٫۶ x 69.8 x 7.9mm قرار دارد و وزنش معادله ۱۳۰ گرم است. مدل جدید سری S تقریبا ۰٫۷ میلی متر نازک تر و ۳ گرم سبک تر از قبلی است. با این حال صفحه نمایش مدل جدید بزرگ تر است و کیفیت بهتری دارد. البته یکی دیگر از مزایا این اسمارت فون باتری ۲۶۰۰ میلی امپری است. S4 در زمان عرضه در رنگ های مشکی و سفید موجود خواهد بود اما سامسونگ برنامه هایی برای عرضه این موبایل هوشمند در رنگ های گوناگون دارد.

GS4 تمامی به علاوه سرویس های جدید از تمامی سرویس های S3 به صورت پیشرفته تر حمایت می کند سرویس هایی همانند WatchON, NFC, Bluetooth 4.0 + LE و …

S4 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار بهره می برد. دوربین ۲ مگاپیکسلی جلو این اسمارت فون کیفیت خوبی را برای ارتباط تصویری به ارمغان می اورد. برخی از قابلیت های جذاب دوربین GS4 عبارتند از: قابلیت و مود ضبط دوگانه فیلم که به شما اجازه می دهد با هر دو دوربین دستگاه به فیلمبرداری بپردازید(همانندLG Optimus G Pro), ارتباط تصویری دوگانه به صورتی که می توانید همزمان با دو اسمارت فون دیگر به صورت همزمان به تماس تصویری بپردازید.

قابلیتی شبیه به ویژگی “Smart” که در S3 مشاهده کردیم در GS4 وجود دارد که به مراتب لذت و دقت بیشتری دارد. این ویژگی باعث می شود زمانی که شما یک ویدیو را نگاه نمی کنید و چشم خود را بی اراده از صفحه نمایش دور می کنید خود به خود ان کلیپ بایستد. وقتی که یک متن را می خوانید دوربین چشم شما را دنبال می کند و صفحه را زمانی که به پایین نگاه کنید به اهستگی به پایین می اورد. (یا بلعکس). Air View به شما یک پیش خوان کلی از گالری, ایمیل و … می دهد. Group Play نیز یکی از ویژگی های اصلی این اسمارت فون است که قابلیت اشتراک گذاری اهنگ های مورد علاقه با دوستان را به همراه دارد. همچنین با این قابلیت می توان به بازی چند نفره پرداخت.

هنوز قیمتی قطعی Galaxy S4 مشخص نشده است اما می دانیم که این اسمارت فون در اواخر ماه اوریل به عرضه جهانی می رسد.

 

همچنین دیشب از یک گیمپد مخصوص GS4 رونمایی کرد که یک نمونه اولیه به حساب می اید.

 

 

Engadget

online.wsj

techradar

news.yahoo

pcmag

anandtech

wired

gigaom

Edge-Online

VG247

.نظر گذاری مساوی با تبلیغ رایگان و دوستان وقتی نظر میگذارید با ذکر سایت خود نظر خود را ارسال نمایید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, :: 23:45 :: توسط : علیرضاعابدی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلاس دوم ادب مدرسه راهنمایی حضرت ابوالفضل ( ع ) و آدرس classadab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 17700
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1